Katalóg produktov
NEW!!! Gymnastické náčinie
Gymnastika, tanec, balet
Rebriny - ribstole
Žinenky a molitanové výrobky
Cyklistické príslušenstvo
Odrážadlá, Kolobežky, Skateboardy
Hračky na zahradu
Plavecké potreby
Najpredávanejší tovar
Cena: 11 €
Dostupný ihneď
Nový tovar
Cena: 49 €
Dostupný ihneď
Chcem dostávať novinky
Vložte e-mail
Úvod >>
Zhyby na hrazde — efektívne športové cviky na všetky svalové skupiny

 Hrazda je kompaktné, lacné a zároveň aj mnohostranné a efektívne športové náradie.

 
Existuje niekoľko druhov hrázd:
 
        - nástenná hrazda
        - hrazda do dverí
        - hrazda na rebrinu
 
Hrazda do dverí, na stenu alebo na rebrinu sa dá umiestniť do želanej výšky, s ohľadom na vzrast športovca.
 

Druhy zhybov na hrazde:

 
  1  1. obyčajné zhyby na hrazde nadhmatom (prsty smerom od tela) so širokým úchopom - posilňuje sa najmä široký sval chrbtu a ramenné svaly;
      2. zhyby na hrazde podhmatom (prsty smerom k telu) so širokým úchopom - zapájajú sa najmä bicepsy;
  3. 3. zhyby na hrazde podhmatom s úzkym úchopom (prsty smerom k telu, ruky pri sebe);
      4. prekrížené zhyby na hrazde (jedna ruka nadhmatom, jedna podhmatom).
                                       
Zhyby a iné cviky na hrazde pomáhajú formovať a posilňovať bicepsy a tricepsy, plecia, prsné, chrbtové a brušné svalstvo.
 
Zhyby a iné športové cviky na hrazde sú rovnako efektívne pre deti ako aj pre mužov a ženy.
 

Sada športových cvikov na hrazde:

 
     1)  Zhyby na hrazde s pravidelným striedaním nadhmatu a podhmatu na každej ruke. Kontrolujte svoje dýchanie: výdych pri priťahovaní, nádych pri spúšťaní.
2)  
     2) Zhyby s hrazdou za hlavou a dotýkom hrazdy zátylkom. Tento športový cvik efektívne zapája najširší sval chrbta.
3)  
     3) Ťažšia forma zhybov na hrazde: jednu ruku držte na hrazde, druhú na vertikálnom ráme rebriny, na ktorej sa hrazda nachádza. Čím nižšie držíte ruku na ráme rebriny, tým je cvik na hrazde náročnejší.
4)  
     4) Silovy zdvih na obe ruky: v polohe visu na dvoh rukách urobte silný švih rukami a telom tak, aby ste sa dostali nad hrazdu do polohy so spriamenými rukami.
5)    
     5) Výmyk na hrazde: z polohy visu na hrazde na dvoch rukách zdvihnite nohy do polohy, rovnobežnej s podlahou a pritiahnite sa k hrazde. Keď sa brada dostane ned hrazdu, švihnite nohami smerom hore a pretočte sa tak, aby ste sa dostali do polohy nad hrazdou s vystretými rukami.
 
6)  6) Vis na hrazde: visenie na rovných rukách na hrazde uvoľní celé telo. Tento cvik Vás zbaví únavy po pracovnom dni, narovná chrbát, stavce sa dostanú na svoje miesto, zaseknuté nervy a cievy sa uvoľnia, rovnako ako aj svaly. Po tomto cviku sa mäkko spustite na športovú žinenku alebo podlahu, neskáčte.

7) Veľmi efektívnym cvikom na svaly rúk a chrbta je pomalé otáčanie bedier do strán počas visu na hrazde.

8) Športové cviky na hrazde na brušné svalstvo:

v polohe visu na hrazde pomaly zdvíhajte vyrovnané nohy až do spojenia chodidiel s prstami na nohách.
Ak je tento športový cvik pre Vás príliš ťažký, zohnite nohy v kolenách a zdvíhajte ich k brade.
 
Poďte sa harmonicky rozvíjať a rásť spolu s LEMON SPORT!
 
Nákupný košík
Množstvo: 0
Cena: 0
Výhody našich produktov
Servisné informácie
 
Hlavná stránka|Kontakty|Platba a dodanie|Vel’koobchod|Fotogaléria|Show-room
Copyright © 2010-2018 Lemonsport. All rights reserved.
Website Development: Top Glance s.r.o.